6 Haziran 2013 Perşembe

ARABALAR (DİSNEY CARS) PASTASI- 9 / KİNG DİNOCO TAKIMI

      Bugünün pastası 3 yaşından beri pastalarını hazırladığım Selim Efe'nin 6 yaş pastası...Nilüfer Hanım'ın oğlu Selim Efe için daha önce uçak pasta, spiderman 1,  spiderman  2 ve Disney cars-2 (arabalar) pastalarını hazırlamıştırm...
      Bu sene tamamız  arabalar filminindeki King Dinoco takımı idi ve bu sene pastasını almaya Selim Efe de geldi ve tanışmış olduk :-))Pastasını beğenip beğenmediğini sorduğumda "eveet" derken gözlerindeki ışıltı beni mest etmeye yetti de arttı bile:-)
Selim Efe'ye sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yaşam diliyorum...

2 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım pasta harika görünüyor. Bloğunu takipteyim bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

En İyi Yemek Siteleri dedi ki...

Merhabalar,
En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
Çalışmalarınızda başarılar...
Ziyaret etmek isterseniz:
En İyi Yemek Siteleri


instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails