9 Şubat 2012 Perşembe

ARABALAR (DİSNEY CARS) -2 PASTASI

      3 senedir keyifle pastalarını hazırladığım Selim Efe'nin bu sene (artık geçen sene demek lazım sanırım) 5. yaş günü pastasını da hazırladım. Daha önce Selim Efe için Spiderman -1 , 2 ve  uçaklı pastaları hazırlamıştım.
     Selim Efe'nin annesi Nilüfer Hanım bu sene Selim Efe'nin internette görüp beğendiği bir modelin fotoğrafını gönderdi bana. Yabancı bir siteye ait fotoğrafta arabalar oyuncaktı. Konsepte bağlı kalarak ama tasarımında değişiklik yaparak ve tabii ki tüm figürleri şekerden hazırlayarak bu pastayı oluşturdum...
      Karakterler özellikle Selim Efe'nin sevdiği karakterlerden oluştu, Nilüfer Hanım'ın isteği üzerine de Piston kupası da pastada yerini aldı...
 Selim Efe'nin yeni yaşını tekrar kutluyor sağlıklı, uzuuun bir yaşam diliyorum...

1 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum canım
:)
iyiki geldin bizlerin arasına
:)
çok güzel paylaşımlar
:
bana da beklerim.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails