21 Şubat 2012 Salı

KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ PASTASI

    Bloguma yine uzunca bir ara verdim biliyorum ama yoğunluktan taslak halinde bekleyen postlarımı bile yayınlayamadım. Bugün bulduğum küçük arada hazırda bekleyen bu postu yayınlayayım dedim...Her ne kadar ona özel bir pasta yayınlamasam da bugün doğum günü olan eşimin doğum gününü burdan bir kez daha kutlamak istiyorum; birlikte nice yıllara...
     Gelelim kırmızı başlıklı kızımıza...Bu sevimli pasta minik apartman komşum Zeynep için hazırlandı.  Annesi Zerrin Hanım Zeynep'in bu aralar kırmızı başlıklı kızı çok sevdiğini söyleyince pastasını da bu konseptte hazırlamaya karar verdik...
     Nehir kenarında oturan kırmızı başlıklı kızı hain kurt ağaç arkasından izliyor...
Minik Zeynep'e ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails