9 Ağustos 2008 Cumartesi

SEVGİLİYE SÜPRİZ PASTASI

Bazı zamanlar vardır, sevdiğimize ne yapsak yeterince sevgimizi gösteremediğimizi düşünürüz. Öyle coşkuyla severiz ki, herşey özel olsun, sevgimizi ispatlasın isteriz...Hediyemiz farklı ve özel olsun, "bu senin içiiiin, sen benim için özelsiiin" diye bağırsın isteriz.
Ve bazen de yakın arkadaşlarımızın bu duygularına ortak olur, onun mutluluğunu paylaşmanın keyfini yaşarız...

Ortaokula yeni başlamış iki küçük kız...Aynı sırada oturarak yaşanmış bir dolu anı...lise, üniversite, paylaşılan mutluluklar...Ve bu güne kadar taşınan arkadaşlıkta paylaşılan bir özel gün heyecanı daha...
Sevgili arkadaşım Sedef, erkek arkadaşı Turgay'ın doğum günü için özel bir pasta istediğini söyleyip bunu benim yapmamı rica edince gerçekten çok mutlu oldum. Pasta süpriz olacaktı ve ona özel olduğunu hissettirecekti.
Pastanın şekli, rengi, teması konusunda bir dizi kararsızlık, fikir değişikliği sonunda, hem sevgisini ifade edecek hem de süprize ve doğum günü konseptine uygun olacak bu pastada karar kıldık.
Tam yaza uygun, şeftalili, damla çikolatalı bir pasta hazırladım onlar için.

Ayrıca onlarla birlikte beraber kutlama yapacakları yakın arkadaşları için dev kurabiyeler hazırladım. Tabii ki Turgay'ın kurabiyesinde Sedef'in bir mesajı vardı:-)))


Ertesi gün tam ben telefona sarılacakken Sedef aradı. Pastayı tadıyla, görüntüsüyle herkesin çok beğendiğini anlattığında ağzım kulaklarımda, tüm yorgunluğumu unuttum. Pasta yapmak çok güzel ama kendinize yapmadıysanız pastanın tadına bakma şansınız olmadığından bu geri bildirimler nasıl önemli, insanı nasıl keyiflendiriyor anlatamam.


Turgay'a nice mutlu yıllar dilerim... elbette Sedefle birlikte:-)))))

16 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Ben fikrimi değiştiriyorum en beğendiğim en güzel pastan en güzel kurabiyelerin bunlar...:)
Ellerine sağlık canım..
Arkadaşlarına da ömür boyu mutluluklar..:)

Betül İnce dedi ki...

Sibel'ciğim,

Gerçekten de çok özel olmuş. Loş ışıkta da çok güzel ve şık olduğunu görmüştüm :)), burada iyice çekiciliği yansımış.
Ellerine sağlık.

Öpüyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibelciğimmm harikasın... Pasta süper olmuş... Ellerine sağlık... Arkadaşlarına mutluluklar dilerim...

Kocaman öpücükler... Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Harika bir pasta olmuş,kurabiyeler de harika gözüküyor,eminim tadı da öyledir.sanırım bu kadar güzel olmasının sebebi senin de sevgiyle yapman.ellerine sağlık...

meleginmarifetleri dedi ki...

Sibelim..
Süper olmuş pastan harika ben çok beğendim ellerine sağlık eh pasta sahipleride çok beğenmiş
sevgiler öptüm bay.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

rengi müthiş güzel olmuş..böle güzel bir mavi tutturabilirmiyim pek sanmıyorum..kusursuz ve harika..emeklerinize sağlık..

sevgilerimle

sibellebutikpasta dedi ki...

Hepinize güzel ve teşvik edici yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

SELAM SİBEL...PASTA TEK KELİME İLE SÜPPERRR.ELİNE SAGLIK CANIM.SEVGİLER.
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

Sibelcim,
Pasta ve kurabiyeler gerçekten nefisti, tadına doyamadık.
Loş bir ortam, doğum günü şarkısı, maytaplarla ve mumlarla 8-10 kişinin eşiliğinde getirilen harika görümümlü bir pasta.... gerçekten büyük sürpriz oldu :)
Ellerine ve emeğine sağlık, tekrardan çookkkk teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Sibelcim,
Pasta ve kurabiyeler gerçekten nefisti, tadına doyamadık.
Loş bir ortamda, doğumgünü şarkısı eşliğinde, maytaplarla ve mumlarla, 8-10 kişi eşliğinde getirilen harika görünümlü nefis bir pasta... gerçekten büyük bir süpriz oldu.
Ellerine ve emeğine sağlık, tekrardan çoookkkkkk teşekkürler :)

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Blog sayfanda ayrı bir güzel görünüyor pastan ve kurabiyelerin. :)
Özel günlerimiz için tek adressin şekerim.
Öpüyorum çok..
Sevgiler :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Sibelciğim çok şık ve muntazam olmuşlar ellerine sağlık .hele kurabiyelerin kenarındaki o minicik zarif güllere bayıldım. kalıbını nerden aldığını sorabilirmiyim ? bir soru daha ne zaman birlikte oynamaya başlarlar ikizler canım ? hani "anne sen git" dedikleri dönem olacak mı diye soruyorum : ))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sibel'ciğimmm,

Pasta ve kurabiyeler harika olmuş, ellerine sağlık canımmm.. Sevgileri her geçen gün artarak devam etsin umarım..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum......

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Pasta ve kurabiyeler harika olmuş,ellerine sağlık.

Görüşemediğimize çok üzüldüm.
En kısa zamanda tekrarlayalım

Adsız dedi ki...

tadı damağımızda keyifti, görüntüsü de dimağımıza çoktan yerleşti... kısaca eşsizdi. ustaca ve şevkle, keyif alınarak yapılmıştı; insana kendisini özel hissettirecek kadar. ellerine sağlık. sevgi ve saygılarımla.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim bunlar harika canım yaaa!!! Hadi pazar günü seni bekliyorum canım!!!

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails