12 Mayıs 2017 Cuma

DENİZKIZI PASTASI-2

      Sibelle Butik Pasta çocuklarından biri; Defne Lal... Aslı Hanım'ın kızı Defne Lal'in birinci doğum gününden beri pastalarını ben yapıyorum, geçtiğimiz hafta 6 yaş pastasını teslim etmiş olmama rağmen 4 yaş pastasını daha yeni yayınlıyor olmak benim ayıbım elbette...
      Her sene olduğu gibi bu pastasında da Defne Lal'in doğum gününde giyeceği kıyafeti ile temsili figürünü hazırladım, Defne Lal'in bu figüründe,  onları hiç çıkarmadığı için ve Aslı Hanım, büyüdüğü zaman bu şeker hamuru heykellerine baktığında güzel bir hatıra olacağını düşündüğü için kolundan çıkarmadığı 2 bileziğini de unutmadık... Aslı Hanım tüm Defne Lal figürlerini saklıyor, 18 yaşında geldiğinde kızına güzel bir hatıra  koleksiyonu oluşturmuş olacakmış, hatta figürler için bir raf düzeneği hazırlatıyormuş, bence şahane bir fikir :-) Pastamızın modeli yine Aslı Hanım'ın tarifleri doğrultusunda şekillendi...
Defne Lal'e mutlu güzel yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails