7 Kasım 2016 Pazartesi

CANLARIMIN 17 YAŞ PASTASI

     Yeni bir haftada herkese merhaba...Canlarımın 18 yaş pastasını yayınlamaya hazırlanıyordum ki, daha 17 yaş pastalarını yayınlamadığımı fark ettim, 18 yaş pastasını bir sonraki posta bırakıp hemen 17 yaş pastamıza geçiyorum :-) 17 yaş pastasının modelini her zaman olduğu gibi yine Pelin belirledi :-) Barkın ayrı kutlama yapmayacaksa bu detay işlerine çok takılmıyor:-) Aslında Pelin siyah bir pasta üzerinde beyaz iki boyutlu papatyalar istemişti ama sonra lacivert zeminde anlaştık. Nedense pasta kaplamada, chalkboard pastalar hariç, siyah bana hiç cazip gelmiyor...
Yüzünüzden gülümsemenizin hiç eksik olmadığı nice güzel yaşlarınız olsun CANLARIM. 
SİZİ ÇOK SEVİYORUM ...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails