10 Haziran 2014 Salı

YEMEK BLOGGERLARI İLE THE BODYSHOP ETKİNLİĞİ

Bu aralar pasta yayınlarına biraz ara vermek zorunda kaldım. Yaklaşık bir yıllık bir arşiv yayınlanmayı bekliyor ama Blogger etkinlikleri de son sürat gidiyor. Bunlardan biri de yemek bloggerları olarak davet edildiğimiz The Bodyshop etkinliği idi. Ankamall Mağazası'nda Tuğba Hanım ve Burcu Hanım'ın tanıtımları ile ürünler hakkında bir çok bilgi aldık ve bu doğa dostu organik ürünlere hayran kaldık. 

Alkolün bile bitkisel olarak üretildiği paraben ve zararlı metaller içermeyen ürünler ile Tuğba Hanım'ın kızıma yaptığı makyajı o kadar beğendim ki hemen ıslak farlardan ve rimelden satın aldım. Müthiş indirime girmiş olan parfüm serlerini de kaçırmadım tabii ki ...
 Starbucks'ın ikramı Cocostar ile serinledik, yumuşacık kremlerle şımartıldık, çilekli bir vücut kremi ile uğurlandık...



Bu keyifli ve bilgilendirici organizasyon için The Bodyshop'a teşekkürler. 




1 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Sibelcim kızın harika, çok hoş bir genç kız olmuş maşallah tabi oğlun da öyle yakışıklı bir genç adam. Etkinlik çok güzel keyifle izliyorum, yeni etkinliklerde beni de hatırlayın olur mu :) Öpüyorum gülüşü güzel kadın... Sevgiyle...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails