8 Mayıs 2013 Çarşamba

ZEYNEP MELİS'İN DİŞ BUĞDAYI

      Herkese merhaba...Geçtiğimiz pazar günü minik bal böceğim Melis'imin dişbuğdayını yaptık... Yayınlamayı geciktirirsem benim hızımla doğumgünü ve hatta belki başka özel günleri bile geçecek diye biraz torpil yapıp 2012 yılı pastaları bitmeden ve ondan önceki 2013 yılı pastalarına geçmeden Melis'imin diş buğdayını yayınlayıverdim :-)) Öyle de acele etmişim ki bazı fotoğraflara hala el alışkanlığı ile 2012 yazmışım, bazılarına tarih bile atmayı unutmuşum :-))
      Sıkışık ve yoğun bir zamanıma denk geldi ama elimden geleni yetiştirmeye çalıştım, annesinin isteği üzerine elinde fırçası ve macunuyla diş pastamız, kremalı cupcakelerimiz, hediyelik mini şeker kavanozlarımız, etiketlerimiz...

      Kurabiyelere vakit kalmadı ama diş hediğimizi hazırladık :-)
 İşte soframız:-))
      Veeee benim minik balböceğiiim ( bilmeyenler için Melis "bal arısı" demekmiş)...Pastasının yanında kurdeleyi mıncıklamadan önce çekebildiğimiz bir kare...
 Minik kuzucuğum ile güzel annesi; Allah ayırmasın...
      Güzel prensesim; iyi ki annen seni doğurmuş da yıllar sonra bana tekrar teyze olmanın mutluluğunu yaşatmış, seni de ablanı da anneni de çok ama çoook seviyorum, iyi ki varsınız...Diş buğdayın kutlu olsun meleğim, hayat sana hep inci gibi dişlerini göstererek gülümseyeceğin anlar yaşatsın...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails