5 Şubat 2013 Salı

UĞUR BÖCEKLİ PASTA - 7

       2013'ün ikinci ayına geldik ama ben hala 2012 pastalarını yayınlıyorum...Beni heyecanlandıran o kadar çok çalışma oldu ki, hepsini yayınlamakta sabırsızlanıyorum, ah vakit olsa da hepsini bir an önce yayınlayıp günümüzü yakalayabilsem...
     Bugün sırada Funda Hanım'ın oğlu Ege'nin 1 yaş pastası var...Funda Hanım'ın istekleri doğrultusunda şekillenen pastada yine Funda Hanım'ın isteği ile mavi mantarlar da yer aldı...Aynı zamanda dişbuğdayı kutlaması da yapılacağı için diş ve diş fırçası şeklinde hazırladığım kurabiyelerini ise daha önce yayınlamıştım...
      Pasta detayları için farklı istekler olunca istendiği gibi oldu mu acaba diye hep bir meraklı bekleyiş olur, Funda Hanım'ın geri bildirimi ise bu konuda içimi rahatlattı doğrusu: " süppppeeerrrrdi  Açıkçası beklediğimden de güzeldi, tam istediğim gibi olmuştu. Görüntüsü ve tadı gerçekten harikaydı. Ellerinize sağlık..Bir dahaki kutlamada görüşmek üzere...
Sevgilerimle," 

Minik Ege'ye hayat boyu mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails