22 Kasım 2012 Perşembe

EFEKAN'IN 1 YAŞ PASTASI

     Yeni bir 1 yaş pastası ile merhaba...Bugünkü pastamız iş arkadaşım Orhan Bey'in oğlu Efekan'a ait...Efekan'ın annesi Filiz Hanım istedikleri pastanın modelini çizmiş bana gönderdi...Üzerinde Efekan'ın çok sevip oynadığı; laptop, cep telefonu, top, mızıka ve tavşanlı masal kitabı...


Orhan Bey de isteklerini "Ön yan duvarda sadece Georgia tech arı'sı ve coca cola şişesi, yapabilirse.Diğer yan duvarlarda mavi ve bordo- barça renkleri ile balonlar istiyorum." şeklinde açıkladı...


     Georgia Tech ve Coca Cola'ya ilişkin figürler Efekan'ın göbek bağının Amerika'da bu ikisi arasında gömülü olmasını ifade ediyor :-)
      İstekleri doğrultusunda ben de Efekan'ı sıklıkla giydiği gri tulumu içinde figürleyip sevdiği objelerin arasına laptopun önüne oturttum...


Minik Efekan'ın yeni yaşını tekrar kutluyor mutlu, uzun bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails