30 Temmuz 2012 Pazartesi

UĞUR BÖCEKLİ PASTA -6 (EVLİLİK TEKLİFİ PASTASI)

      Tatilden döndüm...Yokluğumda yayınlansın diye yeterince post hazırlamamışım, bir haftadır blogum aynı pastada takılı kalmış:-) Önümüzdeki hafta yine Ankara dışında olacağım, bu yüzen bu hafta biraz fazla hazırlık yapıp blogumda hergün yeni bir pasta ile güne merhaba demek istiyorum..
        Bu haftaya Mart Ayı pastalarından romantik bir pasta ile başlamak istedim...
       Uğur böcekleri ile süslü bu pasta ile Ahmet Bey kız arkadaşı Sultan Hanım'ın hem doğum günün kutladı hem de evlenme teklif etti...Bu amaçla hazırladığım ilk pasta olmasından dolayı ben de büyük bir heyecanla hazırlamıştım pastayı...
      Mumluk olarak hazırladığım uğur böceklerinden bir tanesini de bu sefer yüzük koymak için hazırladım, böylece pasta geldiğinde yazı teklifi sunarken uğur böceği de yüzüğü sunacaktı...Uğur böceğinin Ahmet Bey ile Sultan Hanım arasında özel bir anlamı varmış, bu yüzden pastanın teması uğur böceği oldu...
     Sultan Hanım'a ve Ahmet Bey'e mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails