1 Haziran 2012 Cuma

SİD İLE BİLİM ( SİD THE SCİENCE KİD) PASTASI

      Yeni bir çizgi film karakteri ile yeniden merhaba...Daha önce eşi Bertan için Snowboardcu pastasını hazırladığım Sinem Hanım oğlu Arda için istediği pasta ile beni Sid ile Bilim karakteriyle tanıştırmış oldu...
       Bana gönderdiği resimdeki gibi Sid'i yatağı üzerinde elinde mikrofonu, önünde kitapları ve yıldız mumluklarla tasarladım pastayı...İlk kez denediğim bir karakter olduğundan özellikle Arda'nın tepkisini çok merak etmiştim, Sinem Hanım'ın maili içimi rahatlattı: "Sibel Hanım,Tekrar ellerinize ve yüreğinize sağlık.. Görüntüsü de lezzeti de muhteşem olmuş. Arda başta olmak üzere hepimiz bayıldık:))Çok teşekkür ederiz"
      Arda'nın kreşteki doğum günü içinse 4 şeklinde Disney Junior karakterleri olan bir pasta hazırladım, o da bir sonraki postta...
     Arda'nın yeni yaşını tekrar kutluyor mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails