13 Mart 2012 Salı

KIZ BEBEK KURABİYELERİ TOPLU GÖSTERİMİ-1

      Bazen insanın kolu kalkmaz ya işte öyleyim bu aralar, bu yüzden de blogumu da yine ihmal ettim...Yine bir toplu gösterimle ortalığı biraz toparlayayım istedim. Yayınlanması oldukça gecikmiş olan bu kurabiyeler 2 sene önce Emel Hanım'ın kızı Elvin Dila'ya hayata merhaba demek için hazırlanmıştı...

     Desen desen, farklı farklı kurabiyeler hazırlamıştım Elvin Dila için...

     Arkadaşım Süer'e doğum yapacak bir arkadaşı için hazırladığım kurabiyeleri babaanne çok beğenmiş benden tekrar hazırlamamı istemişti... Bebekli bu kurabiyeleri de onun için hazırlamıştım.

           Bu kurabiyeleri ise daha önce ikizlerinin 1. ve 2. yaş pasta ve kurabiyelerini hazırladığım sevgili Ayşe'nin kardeşi Eda Hanım'ın minik kızına hoş geldin demek için hazırlamıştım...
Son olarak sevgili İlker'e kendim gidemediğim ama kurabiyeler hazırlayıp yolladığım baby shower kurabiyeleri...
Tüm bebişlere aramıza hoş geldin diyor sağlıklı bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails