22 Kasım 2011 Salı

KUZULU PASTALAR TOPLU GÖSTERİMİ

KUZULU PASTA - 4
      Hem birikmiş pastaları bir an önce yayınlamak, hem de aynı konseptteki pastaları bira araya toplamak adına bir toplu gösterim daha; kuzulu pastalar...Özellikle 1-2 yaş grubunda oldukça rağbet gören kuzulu pastalar toplu gösteriminde ilk sırada Elçin Hanım'ın kızı Öykü'nün 1. doğum günü için hazırlanan pasta var... Elçin Hanım'ım geri bildirimi memnun ediciydi: " Sibel Hanım, Oyku'nun dogumgunu pastasinin hem lezzeti hem de gorunusu cok guzeldi. Ellerinize saglik! Gercekten de tadi tam bir ev pastasiydi. Bol bol reklaminizi yaptim :) "...
Minik Öykü'ye mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim.
KUZULU PASTA -5

           5 numaralı pasta Özlem Hanım'ın kızı Çağla'nın 2. doğum günü pastası...Özlem Hanım beni kırmayarak Çağla'nın pastası ile çekilmiş bir fotoğrafını gönderdi...Teşekkür ederim...
 Çağla'ya güzel gülüşünün yüzünden eksik olmadığı mutlu bir yaşam diliyorum...
KUZULU PASTA -6

      Sırada Diler Hanım'ın kızı Melis için hazırladığım 1 yaş pastası var...Melis için bir pasta daha hazırlamıştım, onun konsepti farklı olduğundan onu daha sonra yayınlayacağım...(2. pasta melek konseptinde ve 1 şeklindeydi) Diler Hanım'a Melis'in bu güzel fotoğrafı için teşekkür ederim.
 Minik Melis'in yeni yaşını kutluyor mutluluklar diliyorum...
KUZULU PASTA - 7

      Sırada sevgili arkadaşım, meslektaşım Münevver'in minik kızı Zeynep'in ilk yaş pastası var...Pastaya isim yazarken elbette Ağabeyi Ata'yı da unutmadık...Pasta, herbirini simgeleyen minik kuzu figürleriyle 4 kişilik bir aileden oluşuyor...Zeynepciğin yeni yaşını tekrar kutluyor bu güzel aileyi bekleyen günlerin hep mutluluk, neşe ve sağlık getirmesini temenni ediyorum...

KUZULU PASTA - 8
     8 numaralı pasta  Berrak Hanım'ın kızı Öykü Beren için hazırladığım 1 yaş pastası...Öykü Beren'in de yeni yaşını tekrar kutluyor sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum...

KUZULU PASTA- 9

     Bu grubun son pastası Sena Hanım'ın kızı Elif Ece'nin 2. yaş pastası... Elif Ece'ye ömür boyu mutluluklar diliyorum.

2 yorum:

Hülya dedi ki...

Bayram kuzuları mı bunlar..
Bunları yemeye kıyamazlar ki..

zupice dedi ki...

Bu kuzulu pastaların hepsine bayıldım ben... :) Yine harika işler çıkarmışsınız Sibel Hanım, ellerinize sağlık! :)
Ceren ve Alp'in annesi--Ece Göksu

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails