2 Ağustos 2010 Pazartesi

FOTOĞRAFLI PASTA-1 VE YONCA KAHVALTI ETKİNLİĞİ

Ankara cayır cayır yanıyor...Sıcaktan kolumu kaldırmaya halim yok, bolgumu güncelleme hızımdan da anlaşılıyordur...Bu uyuşukluğun içinde pazar günü Yonca Gıda'nın düzenlediği kahvaltı etkinliğine katılmayı başarabildim :-)) Ne de olsa Ankara uzun zamandır böyle etkinlikleri bekliyor ve Softbowl'un ardından Yonca'nın etkinliği Ankaralı bloggerları mutlu etti...Teşekkürler YONCA

 Arşivde bekleyen pasta resimlerine bakınca bazılarının 1 seneden uzun zamandır beklediğini farkettim ve önceliği uzun zamandır bekleyenlere vermeye karar verdim. Geçen sene sevgili arkadaşım Gamze bir arkadaşının bekarlığa veda partisi için benden bir pasta istemişti.  Arkadaşı İzzet Yıldızhan'dan nefret edermiş, kardeşiyle birlikte ona bir photoshop düzenlemesi yapmışlar :-)) ben de pastasını hazırladım...

6 yorum:

MMO dedi ki...

İzzet Yıldızhan pastasını görünce, "hangi insan evladı böyle bir pasta yaptırır ki" diyecektim ki.. koptum! :)))))

Hülya dedi ki...

Dondurmalı irmik helvası güzel fikir...Parmağımı kımıldatmayı başarırsam sonrası gelir diye ümit ediyorum :)

muko dedi ki...

merhaba
pastalar harika görünüyor ellerine sağlık...

muko dedi ki...

merhaba
pastalar harika görünüyor ellerine sağlık...

mndlna dedi ki...

ama ben yoktum yaa ama ben katılamadımm :(((

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım aynı organizasyonda lakin sanırım farklı masalardaydık.tanışma fırsatımız olmadı ama ben yine de sana merhaba demek istedim.günün güzel geçsin canım.sevgiler...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails