13 Mart 2017 Pazartesi

ANKARALI BLOG YAZARLARI EBRUYLA KAHVALTI BULUŞMASI



Geçtiğimiz hafta sonu sevgili Blogger arkadaşım Ebru'nun daveti ile bir kahvaltı organizasyonuna katıldım... Uzun zamandır göremediğim Blogger arkadaşlarımla bir araya gelmek, yeni Bloggerlarla tanışmak yoğun tempom içinde benim için güzel bir mola oldu...

Üç Sibel bir arada...


Keyifli sohbetlerle geçen etkinlikte sponsor firma temsilcilerinin tanıtım sunumları da vardı, bu sayede bir çok ürün hakkında bilmediğimiz bir sürü ayrıntı öğrendik...

Etkinlikte görmekten mutlu olduğum arkadaşlardan biri de Eda idi...Yakın bir tarihte doğum yapacak olan Eda için ufak çaplı bir de babyshower yapmış olduk...Hediyesi de blogger dostu babycorner'dan gelmişti...

Duru Bulgur Dual mantarlı, şehriyeli, nohutlu ve mercimekli çeşitlerini çıkarmış, ilk olarak mercimekliyi denedim; pişirmesi çok pratik, lezzeti de gayet güzeldi...


Beeo yeni tanıştığım bir markaydı...Firma yetkilisi Ece Hanımdan ürünlerle ilgili bilgi alırken bir çok türünü de deneme imkanı bulduk. Özellikle Arı sütü propolisin faydalarını uzun zamandır duyuyorum, balın içinde katkı maddesi bulunmayan ve bir çok farklı lezzette türünü Beeo'da bulabilirsiniz...
Nustil firmasını ve ürünlerini de firma yetkilisi Nazan Hanım'dan dinledik...Glütensiz beslenme konusundan yola çıkan firmanın ürünleri özellikle çölyak hastaları için vazgeçilmez...
       
Doğadan her etkinlikte yanımızda olan firmalardan, benim paketimden çıkan çay ise tam benlikti; passifloralı. Geceleri bazen sabahlara kadar pasta yapa yapa uyku düzenim tamamen bozuldu ve bazen uykuya dalmakta oldukça zorluk yaşıyorum, bu çay öyle günlerde imdadıma yetişiyor.
Namet'in hindi fümesi de yine tam zamanında gelen hediyelerden; diyet yaptığım şu günlerde pratik bir öğün için vazgeçilmez...



Daha önce çamaşırsuyu ile tanıştığımız Vissmate'in  A-ferin çok amaçlı spreyi de bu etkinlikte tanıştığımız ürünlerden oldu...
HighGenic  ürünlerini temizliğe gelen kadınımdan duymuştum ve Narsprini temizlik için alıyordum, markanın meğer ne çok farklı ürünü varmış ...











Lavera'nın altın renkli kesesinden el kremi ve güneş koruyucu sprey çıktı, güneş koruyucuyu henüz denemedim ama el kremine bayıldım, bir çok krem markası gibi eli yıkayınca etkisi kaybolmuyor.
Mustela'dan sevgili Eda Hanım bizlerle idi ve ürün tanıtımının ardından  minik hediyeleri bizlerle paylaştı...


Saç bakım ürünlerinden çok memnun kaldığım HC Haircare'in cilt bakım ürünleri ile de bu etkinlik sayesinde tanıştım. Çift bazlı makyaj temizleyicisi de saç ürünleri gibiyse vazgeçilmezlerim arasında yer alacak...
Herbital  içeriğinde 18 farklı bitki özü ve yağ içeren saç bakım yağı da bu etkinlikte tanıştığım markalardan, henüz deneme fırsatım olmadı...





Carpex  firmasından Ev-araba döşeme temizliğinde kullanılan, kendinden fırçalı temizleyici ve Yonca Gıda'dan kahvaltılık sos da etkinlikte yer alan ürünlerdendi...

Sevgili Blogger arkadaşım Elif'in de katkıları bulunan Mutfak&Magazin dergisi Ankara'da neler yapılır sorusuna seçenekler sunduğu gibi yemek tarifleri de içeriyor...

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails