3 Ocak 2016 Pazar

16 BLOGGERLA 2016 ETKİNLİĞİ


     Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba...Blogumu bir süredir aksattığımın farkındayım ama maalesef evime giren adi bir hırsız yüzünden maddi, manevi oldukça sıkıntılı ve yoğun  bir dönem geçirdim :( Neyse ki bu sevimsiz dönemde birbirinden sevimli iki blogger arkadaşım beni çok güzel bir etkinliğe davet etmişlerdi...


Sevgili Neslihan (Nesneslis) ve Nazlı (Gırlafikir) JW Marriot Hotel'de her detayı ile titizlikle ilgilendikleri samimi bir organizasyona imza attılar... Nazlı'nın hazırladığı zevkli süslemelere  PinkDeco runnerları ile Jadeselection şık kütük mumluklarla eşlik etti.
    Etkinlik boyunca tugbakuruyemis in lokum ve taze kuruyemişlerini atıştırdık, 
 
tresotasarim'a ait yıldız desenli peçete  masamızı süslerken farklı tasarımlardaki örnekleri de evimizi şenlendirdi. 
Bloggerlar olarak her etkinlikte fotoğraf çekmek uğruna anı yaşayamadığımız zamanlar olur ama bu etkinlikte Moonmarkworks'den sevgili Aylin'in bizler için çektiği profesyonel fotoğraflar sayesinde günün tadını doya doya çıkardık...Özel günlerinizde fotoğraf çekimi için kesinlikle tavsiye ediyorum...
Masamızda yer alan Mrandmrspopcorn, patlamış mısıra yenilikçi ve orjinal yaklaşımı ile hepimizin beğenisini kazandı, ben en çok karamellisini sevdim, birbirinden farklı çeşitlerini incelemek için internet sitelerini ziyaret edebilirsiniz...

Sarmısaklısından çikolatalısına farklı farklı lezzetlerdeki leblebileri şık sunumu ile masamızı süsleyen Leb ve dondurulmuş buğday çim suyu ile Fresh Hot masamızda yer alan diğer firmalardı. Buğday çimsuyunun  kokusu ve tadı çok alışılageldik olmasa da faydaları saymakla bitmiyor...
      
Etkinliğin konuklarından olan para ve yaşam koçu Pelin Narin Tekinsoy paraya bakış açımız ve para kazanmak hakkında bir konuşma yaparak iki arkadaşımıza yeni çıkan kitabı Para Koçluğu&Tamamen Duygusal'ı hediye etti. 

Ardından Ralila Gıda'dan Organik Üreticiler Derneği Başkanı Rahmi Aydın besinlerin içerikleri ve organik ürünler hakkında oldukça faydalı bilgiler verdi.
    

 Yemek arasında JW Marriot Otelin nefis açık büfesinde diyetimi bozmadan ( belki azıcık bozmuş olabilirim :)) lezzete doyduk...



Ama etkinlikte en çok şaşırtan ve ilgi gören konuk M.A.C Kozmetik oldu, zira MAC ilk defa bir etkinliğe katıldı...MAC Ankamall Mağazasından mağaza müdürü Okan Bey, Ankara Bölge'den Pınar Hanım ve Makyaj artisti Emre Turhal 2016 makyaj trendleri, MAC ürünleri hakkında bilgiler verip sorularımızı yanıtlarken Emre Turhal sevgili Büşra'nın (mrsisbeceren) mankenliğinde smoky eyes demosunu gerçekleştirdi. Mankenimiz genç ve güzel makyaj artisti de işinin uzmanı olunca sonuç kusursuzdu...










Etkinlikte Ankara'nın yanı sıra İstanbul, Bursa, Sakarya, Yalova ve Edirne'den gelen çoğu ile ilk kez karşılaştığım ama önceden takipleştiğim bir çok bloggerla tanışmış olmaktan büyük mutluluk duydum.  Bunun için sevgili Neslihan ve Nazlı'ya bir kez daha teşekkür ediyorum...                                        

    İkinci yazımda bizlerle olan sponsor firmaları tanıtmaya devam edeceğim şimdilik herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu ve barış içinde geçecek bir yıl diliyorum...

3 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Sibelciğim ne güzel olmuş etkinlik, çok öpüyorum, sevgiler, mutlu yıllar. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

gırla fikir dedi ki...

Emeğine sağlık,iyi ki bizimleydin :)

pasta caddesi dedi ki...

Canım arkadaşım benim çok güzel bir yazı olmuş, etkinlik çok güzeldi ayrıca birlikte yaptığımız her şey güzel zaten, arkadaşlarımızın da emeklerine sağlık. Öptüm seni.:)))

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails