30 Haziran 2014 Pazartesi

SİHİRLİMAVİ İLE ANNELER GÜNÜ ETKİNLİĞİ- 1.BÖLÜM

   
     Bir süredir pastalarımı yayınlamaya ara verdim, zira yoğun bir etkinlik trafiği vardı. Üzerine bir de organizasyonunu sevgili Ebru ile birlikte benim hazırladığım Bloggerlarla Hoşgeldin Yaz Etkinliğinin hazırlıkları eklenince gecikmeler kaçınılmaz oldu. Neyse etkinliğimizi geçtiğimiz hafta gerçekleştirdik, çok da güzel oldu ama onun yazısı daha sonraki postlarda gelecek...Sırada sihirlimavi blogunun sahibi sevgili İlknur'un düzenlediği anneler günü etkinliği var.
  Sevgili İlknur'un güler yüzlü, ilgili ev sahipliği ile keyifle geçen organizasyon Fabricafe'de gerçekleşti...Hazırlığına aylar önceden başlayan İlknur'un heyecanı gözlerinden okunuyordu, bizler için çok güzel sürprizler hazırlamıştı, boşlukları doldurarak cevapladığımız mini sorularla hem birbirimizi daha iyi tanıdık hem de eğlendik...
  Etkinliklerin bloggerları bir araya getirerek hoş vakit geçirmelerini sağlamanın yanı sıra bir çok yeni ürün ve firmayı da tanıyıp tanıtmak gibi güzel bir yanı var...Ben de şimdi sizleri İlknur'un bizlerle buluşturduğu sponsor firmalar ve ürünleri ile tanıştırmak istiyorum...



Oldukça faydalı olan keçi sütünden yapılma bu ürünleri denedim ve çok da beğendim, zannedildiği gibi kokusunda ve tadında insanı rahatsız eden hiç bir şey yok, oldukça lezzetli...

Kalitesiyle tercih ettiğim ürünlerini bir kez daha bizlerle buluşturduğu için teşekkür ediyorum...

Sakız adasının lezzetlerinin hemen yanı başımızda olduğunu öğrenmek çok mutlu etti, susamlı bar oğlum tarafından anında test edilip onaylandı :-)

Ev yapımı gibi doğal lezzetiyle soframızda yerini aldı

Blogger dostu Söke Un bu etkinlikte de lezzetleri ile bizlerleydi...

Buğday çimi yetiştirme seti ile bu etkinlik sayesinde tanıştım, denemek için sabırsızlanıyorum, teşekkürler...

Bu doğal yağlar her derde deva...

Bize doğal eriştelerinden göndermiş, mutlaka denemek lazım...

Ürünleriyle soframıza renk kattılar...

Lezzetli kuru pastaları ile ev halkının da gönlünü kazandı...


Adıma hazırlanmış bu defter ile beni çok mutlu etti, yanımdan ayırmadığım akıl defterim oldu...

Kişiye özel ürünlerle şımartılmak gibisi yok...

Mandallarla boğuşmadan çamaşır asmak artık daha kolay...

En çok merak ettiğim ürün oldu, yakında deneyeceğim...

Birbirinden şık desenleri ile bloggerların yanındaydı...

Hobi dergisi ve hobi önlüğü

Sponsor çok olunca tek yayında olmuyor haliyle, birbirinden değerli diğer sponsorların tanıtımına sonraki yayınlarda devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails