1 Mayıs 2012 Salı

BARBİE BEBEK PASTALARI TOPLU GÖSTERİMİ -2

BARBİE BEBEK PASTASI-8
     Biriken pastaları bir an önce yayınlamak ve günü yakalamak  (4 ay geriden gelip nasıl olacaksa) için bir toplu gösterim daha hazırladım...Toplu gösterim olunca 2011-2012 pastaları bir arada yer aldı...
     Suna Hanım'ın ikizleri Seçil ve İdil için geçen sene Caillou ve Mickey Mouse lu pastalar hazırlamıştım...Suna Hanım bu sene Burçin Birdane'nin tasarımlarından beğendiği bir örneği gönderdi ve Barbie bebek pastalarını bu örnekten esinlenerek hazırladık...
BARBİE BEBEK PASTASI-9
      İdil'in mor etek pembe üst kombinasyonunun tam tersini Seçil için hazırladım...Seçil ve İdil'e uzun, mutlu yaşlar diliyorum...

BARBİE BEBEK PASTASI-10
     Sıradaki Barbie Bebek pastamız daha önce bir çok pastasını hazırladığım Zeynep Hanım'ın yeğeni Asude için hazırlanmıştı...Zeynep Hanım'ın oğlu Yunus'un dinazorlu pastası ise önümüzdeki hafta yayınlanacaklar arasında...
     Zeynep Hanım beni çok mutlu eden teşekkür mesajıyla birlikte Asude'nin pastası ile bu mutlu mesut şirin fotoğrafını da yollamış..."Geçen hafta yazamadım kusura bakmayın. Oysa asudenin pastasını yer yemez sizi aramak istemiştim :) Ben çikolatalı pasta tercih ederim her zaman ama bir meyveli pastayı bu kadar beğenebilirdim ancak. Şeftalili kesinlikle süper olmuştu. Pandispanyası pofuduk pofuduk süperdi valla elinize sağlık.
Bir de dün Demirin birinci yaş pastasını yedik. O da nefisti, iki dilim yedim :) Ellerinize sağlık!"
Zeynep Hanım'a teşekkür ediyor, Asude'ye güzel gülümsemesinin hiç eksik olmadığı uzun bir yaşam diliyorum...
BARBİE BEBEK PASTASI-11
     Bu serinin son pastası ise birinci doğum gününde uğurböcekli pastalarını hazırladığım İhsan Bey'in kızı Ilgın'a ait (uğurböcekli 2 ve uğurböcekli 3) Şimdi fark ettim ki bu pastayı yayınlamakta 1 sene gecikmişim, zira önümüzdeki hafta Ilgın'ın 3. doğum günü pastasını hazırlayacağım...

     Ilgın'a mutlu bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails