8 Ağustos 2011 Pazartesi

HEDİYE PAKETİ-2

     Havalar çok sıcak...ama şikayet etmiyorum, yazın gelmesini o kadar çok bekledik ki...Ankara'ya bu sene yağan yağmurlardan bitki örtüsü değişip tropik bitkiler boy göstermeye başlasa şaşırmayacaktık yani...Şimdi bu hava durumunu pastaya nasıl bağlayacağım?...şöyle söyleyeyim; sıcaklarda pc başında oturup fotoğrafları ayarlamaya pek bi üşenir olduğumdan yine tembellik yapmaya başladım:-)) Fotağraflar birikti de birikti...Bir seneden uzun zamandır bekleyen fotoğraflardan dolayı pasta sahiplerinden özür diliyorum...Söz en geç 2 ay içinde hepsini sıraya koyup ardı ardına yayınlayacağım...
     Gelelim bu pastamıza...Hande Hanım daha önce yayınladığım sevgiliye sürpriz pastasını çok beğenmiş ve aynı renklerde bir pasta istemişti, ben de hazırladım...Hande Hanım'ın geri bildirim maili ise çok güzel sözlerle doluydu:
"Sibel Hanım;
Tekrar ellerinize sağlık hem lezzetiyle hem görünüşüyle çok çok güzeldi.Tam istediğim gibi olmuştu arkadaşlarım ve özellikle erkek arkadaşıma da hem çok büyük bir sürpriz oldu hem de çok beğendım. Buluduğumuz mekandaki herkes de pastamın şeklini çok beğendi,  ilgı odağı oldu yani, emeğinize çok teşekkur ederim tekrar.Eminim yakın zamanda tekrar gorüşeceğiz."
Hande Hanım'a arkadaşıyla birlikte mutlu yıllar diliyorum

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails