25 Temmuz 2011 Pazartesi

GECE BAHÇESİ (UPSY DAISY-IN THE NIGHT GARDEN) PASTALARI BÖLÜM-2

Gece Bahçesi Pastası (8)

       Gece Bahçesi pastalarının toplu gösteriminin 2. bölümüyle tekrar merhaba...Bu sefer Sedef Hanım'ın kızı Zeynep için hazırladığım pasta ilk sırada yer alıyor...
                                                   
     Sedef Hanım Kağan için hazırladığım pastayı çok beğenmişti ve bu sefer de aynı pastanın bir benzerini Zeynep için hazırladım...Minik Zeynep'e sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum...

Gece Bahçesi Pastası (9)

      9 numaralı pasta ise 3 yaşını kutlayacak olan minik Eran'a aitti... Eran'a ömür boyu mutluluklar dilerim...

Gece Bahçesi Pastası (10)
                                   

Onuncu ve bu bölümün sonuncu pastası Sezen için hazırlandı...Sezen'in de yeni yaşını tekrar kutluyor, mutluluklar diliyorum...

1 yorum:

Hatice Mungan dedi ki...

Harika elinizden ne güzel seyler geliyor. Ben de kendi capimda yapmaya calisiyorum ama cok cok acemiyim tabiki. Ellerinize saglik.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails