13 Mart 2010 Cumartesi

DENİZKIZI PASTASI

Herkese yeniden merhaba...Öncelikle hastalığım süresince mail göndererek, telefon ederek, mesaj ve yorum bırakarak desteğini esirgemeyen ve sağlık temennilerini ileten tüm sevenlerime çok teşekkür ediyorum...Artık çok daha iyiyim, sahalara döndüm :-))))
Bu arada bu post ile dalya demiş bulunuyorum, bu post 100. postum olmuş, dilerim daha nice 100 postları sizlerle paylaşabilirim...
Deniz kızı pastasını sevgili yeğenim Aylin'in doğum günü için hazırlamıştım, bu arkadaşları ile kutladığı doğum günü içindi...Aile arasında kutlanan pastasını ileriki günlerde yayımlayacağım...
Pastanın konseptini Aylin belirledi...Tontiş yeğenime sağlıklı, uzun, mutlu nice yaşlar diliyorum...

5 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Hah şöyle ! Bu da harika Sibel'ciğim, daha neler vardır di mi?
Öpüyorum seni.

Hülya dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun Sibel'ciğim.
Yeğenin ne kadar şanslı...
Sevgiler

MMO dedi ki...

Sibel sahalara döndü, yaşasıııın! ;)
Canım, tekrar geçmiş olsun, yeğenin çok şanslı hakikaten. :)
Ellerine sağlık. :)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibel'cim, sevgili aylin'e daha nice güzel yaşlar dilerim. Pasta için birşey söyleyemiyorum, sadece hayran hayran bakıyorum. Her söylenecek söz sıradan kalır çünkü.

gülru dedi ki...

sana "teyze" diyebilir miyim ?lütfeennnn :)))

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails