5 Kasım 2008 Çarşamba

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award


Sevgili Eda beni böyle güzel bir ödüle layık görmüş. İlk kez duyduğum bu ödül dünya çapında arkadaşlarınız olan bloggerlarını tanıtmak amaçlı bir ödülmüş ...Ödül sürekli alıcı tarafından devrediliyor ve her alan kişi kendine gönderenden 1 fazla kişiye yollamalıymış bunu. Bu yüzden bayağı kalabalık bir liste oluyor.Ben ödülü devredene kadar sanırım benim arkdaşlarımın çoğu almış olacaklar:-))) Belki iki kez farklı kişiden yollanma durumları da olabilir.Ödülün hep aynı kişilerde dönmemesi için farklı isimler olmalıymış... Eda'nın söylediğine göre bu listenin orjinali 2 kişiymiş aslında, ödülü alan da bir fazla olmak üzere yani 3 kişi seçecekmiş..
Elimden geldiğince tekrar olmaması için blogları kontrol ederek listemi çıkarmaya çalıştım ama tekrarları kaldırınca listem Eda'nın ki kadar uzun olmadı tabii. E bi yerde böyle olacak, yoksa düşünsenize habire uzayan listelerle ödülü geç alanlar ne kadar zorlanır :-)))) Baktım ki böyle olmayacak ben de bazı arkadaşlarımın yaptığı gibi listemdeki tüm arkadaşlarıma ödülü göndermeye karar verdim:-)))
Edacığıma tekrar teşekkür ediyorum. Blog serüvenim boyunca yanımda olan, sevincimi üzüntümü paylaşan, fikirleriyle destek olan, paylaşımlarıyla bana yeni ufuklar açan blog sahibi tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, hepinizi seviyorum.

1 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ödülün hayırlı olsun canım,

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails